ZIUA INDRAGOSTITILOR- EROTICA, de Adrian Melicovici

14.02.2014 09:48

EROTICA
(publicata in vol.
de poeme Colt de Cer)

M-aş face vânt, m-aş face gând,
Să te dezmierd în nopţi de vis,
Te-aş săruta pe trupul tremurând,
La nesfârşit, în clipe dulci, de nedescris.

Primeşte-mă în viaţa ta, mereu,
Tu, floare de- nu- mă -uita,
Şi vino, vis sublim, în visul meu,
Să fiu numai al tău, să fii a mea.

Aruncă tot veşmântul de pe tine,
Lipeşte-te de apriga-mi chemare,
Şi simte răsuflarea nopţilor senine,
În stele aşezate-n părul tău, tot mai strălucitoare.

Dă-mi buzele, dă-mi ochii, dă-mi ce eşti,
Cuprinde-mă în aşternuturi de dorinţă,
Respiră iar cu mine, noi poveşti,
Ca-ntr-un tablou pictat de-ntreaga ta fiinţă.

Deşi fierbinţi, şi coapsele, şi sâni,
Şi mâinile şi corpul tău mă răcoresc,
Mă rătăcesc voit, ca-n basme cu minuni,
Să gust din nou cum este să iubesc.

Nici nu mai ştim de noi, iubire,
Am transpirat în plin extaz, deodată,
Nu te opri, din noua mea trăire,
Cum n-am simţit, ca azi, vreodată.

Mi-e dor de geamătul din tine,
Ţi-e dor de un nevinovat dezmăţ,
Hai, vino, suntem unul, cum ştii bine,
Să te ating,să mă săruţi, să te răsfăţ.

Vezi, m-am făcut din nou destin,
Vezi, te-ai schimbat în zâna neştiută,
În faţa frumuseţii tale mă închin,
Ca-ntr-o poveste nespusă, neştiută.

autor Adi Melicovici
copyright 2011
 

Înapoi

Subiect: ZIUA INDRAGOSTITILOR- EROTICA, de Adrian Melicovici

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou

Contact

ROMNEWSMEDIA INTERNATIONAL

Înregistrare eveniment nou

Vă rugăm înscrieți informațiile de mai jos:

© 2013 Toate drepturile rezervate.

Creați un site gratuitWebnode