Eseu din Madrid: CAND VOI PLECA, de Liliana Daniela Gavesteanu

10.07.2014 11:07

 

de Liliana Daniela Gavasteanu

 

Cand ti-am spus ca plec , nu ti-am spus ca te parasesc pentru totdeauna , vei salaslui in corpul meu vesnic , pentru ca nu te voi uita niciodata ; te voi lua cu mine pretutindeni , iar imaginea ta ma va insoti mereu , ma voi gandi la tine in fiecare milisecunda din viata , pentru ca esti mereu in gandurile mele... Cand ti-am spus ca plec ...nu ti-am zis ca vei ramane singur si trist , pentru ca nu ne vom desparti niciodata , indiferent la care capat de lume ma voi duce , te voi lua cu mine ...´´ Cand ti-am spus ca plec , am facut-o pentru amandoi , ...nu trebuie sa -ti gasesti alinare in alta persoana , pentru ca ...daca ma vei cauta , ma vei gasi , daca ma vei dori , ma vei avea , iar daca ma iubesti cu adevarat ...voi fi a ta pentru totdeauna ... Puterea dragostei nu ti-o poate lua nimeni, pentru ca inimii nu poti sa-i comanzi: oricat de atras te simti de o persoana , dragostea pentru cealalata nu te va lasa sa devii un tradator , te va urmari inselarea pana si in vise , te vei simti vinovat si distrus in interiorul tau si nu te vei ierta niciodata.... Cand ti-am spus ca plec , nu ti-am zis ca ne vom desparti pentru totdeauna , iti voi fi alaturi si la bine si la greu , pana cand moartea ne va desparti ...vom fi impreuna si dincolo de moarte ! Cand ti-am spus ca plec , nu ti-am spus ca plec pentru altul , pentru ca altul nu exista si nici nu va exista in viata mea , ci pentru ca distanta sa ne faca sa ne dorim mai mult si sa tanjim unul dupa celalalt ...pentru ca inimii nu-i poti comanda pe cine sa iubeasca , daca ea deja si-a gasit jumatatea, ritmul perfect al dragostei si pulsurile aritmice , sacadate , doar cand te gandesti la persoana iubita , la ochii ei , la buzele ei , la saruturile patimase , la imbratisari , la mangaieri , la caldura corpului ei si la vocea incantatoare , care nu se poate compara cu a nimanui ... Cand ti-am spus ca plec , nu ti-am spus ca plec pentru totdeauna ...ma voi intoarce la tine , in mintea ta , in gandurile tale , in inima ta...voi fi cu tine mereu , pentru ca nu ma vei uita niciodata , cum nici eu nu am sa te uit , pentru ca nu voi pleca niciodata fara tine si nici tu nu vei ramane singur , pentru ca eu te voi insoti la orice pas , oriunde te vei afla... Cand ti-am spus ca plec , imi voi schimba decat locuinta nu si sentimentele , pentru ca dragostea mea va ramane neschimbata , indiferent unde voi locui ... Cand ti-am spus ca plec , nu am facut-o niciodata , pentru ca niciodata nu am plecat si nici nu voi pleca de langa tine ...

 

Notă: Liliana Daniela Gavasteanu ( foto alaturat ) este noua noastra colaboratoare din Madrid care va scrie si in revista romanilor din toata lumea, Romania Ta Diaspora si-i multumim. Clic AICI  daca v-a placut ce ati citit.

Înapoi

Subiect: Eseu din Madrid: CAND VOI PLECA, de Liliana Daniela Gavesteanu

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou

Contact

ROMNEWSMEDIA INTERNATIONAL

Înregistrare eveniment nou

Vă rugăm înscrieți informațiile de mai jos:

© 2013 Toate drepturile rezervate.

Creați un site gratuitWebnode